Elev omkom i trafikkulykke

Det har i dag vært en tragisk hendelse der en av våre kjære elever er gått bort i en alvorlig trafikkulykke.

Blått glasshjerte på treunderlag - Klikk for stort bilde Tim Mossholder, Unsplash

Ulykken skjedde på Solumsmoen i Sigdal torsdag 11. april.  Både klassen og alle skolens øvrige elever er sterkt berørt og er godt ivaretatt denne dagen.

Dagen i dag avsluttes etter hvert og siste time er ferdig kl. 13.25.

Minnestund

I morgen, fredag 12. april, kl. 08.00 blir det arrangert minnestund i Modumhallen for alle elevene våre og alle ansatte. Andre som har behov for å delta her, vil også være hjertelig velkomne. Modum kriseteam og Sigdal kriseteam deltar.

Etter avsluttet minnestund, vil undervisningen komme i gang igjen så normalt som vi kan få til. Det vil være tilgjengelig kondolanseprotokoll på skolen fram til ettermiddagen før begravelsen.

Åpne kirker

I Åmot vil kirken holdes åpen frem til kl. 16.00 i dag.

I Prestfoss vil Holmen kirke være åpen fra kl. 17.00 og ut over kvelden. Her vil lokalt kriseteam være til stede. Ved behov ut over dette, kan lokalt kriseteam i Sigdal kontaktes.

Alvorlig trafikkulykke i Sigdal kommune